Prej Ubadeh Ibn Samit transmetohet se ka thënë: ‘I Dërguari i Allahut kishte dalë për të na treguar natën e Kadrit, mirëpo dy myslimanë u grindën mes njëri-tjetrit dhe ai, pas kësaj, tha: “Unë dola për t’ju treguar natën e Kadrit, mirëpo u grind filani me filanin, dhe pas kësaj dija u ngrit, e ndoshta kjo është më mirë për ju. Kërkojeni atë në të nëntën, në të shtatën dhe në të pestën natë.” [1]
Prej Ebu Said El Khudri transmetohet se ka thënë: ‘I Dërguari i Allahut hyri në itikaf 10 ditët e mesit të Ramazanit për të kërkuar natën e Kadrit, përpara se t’i tregohej. Kur u plotësua dhjetëditëshi, urdhëroi që të hiqej strehëza, dhe ata e hoqën. Më pas iu bë e qartë se nata e Kadrit gjendej në dhjetëditëshin e fundit, kështu që urdhëroi të rindërtohej strehëza dhe ata e bënë.
I Dërguari i Allahut doli përpara njerëzve dhe tha: “O njerëz, nata e Kadrit më qe bërë e qartë dhe dola t’jua tregoja edhe juve, mirëpo erdhën dy persona duke u grindur. Me ta ishte dhe shejtani, dhe për këtë shkak m’u harrua. Kërkojeni atë në dhjetë netët e fundit të Ramazanit, kërkojeni në të nëntën, të shtatën dhe të pestën. [2]
Dobitё dhe dispozita:
E para: Ndalimi i pёrçarjes dhe i mosmarrёveshjes. Grindja mes muslimanёve dhe armiqёsitё e kota mund tё shkaktojnё dёm mbi personat qё grinden dhe mbi tё tjerёt. Pёr shkaqe tё tilla largohen mirёsitё prej njerёzve, si nё kёtё rast kur pёrcaktimi i prerё i natёs sё Kadrit u ngrit dhe u la e pa pёrcaktuar pёrgjatё 10 netёve tё fundit tё Ramazanit. [3] Prandaj i pengohet dhe shtyhet falja personave qё janё grindur me njëri-tjetrin, derisa ta zgjidhin problemin mes tyre e tё pajtohen. [4]
E dyta: Nё hadithin e Ubadeh Ibn Samit tregohet se shumica mund tё ndёrshkohet edhe me gabimin e disa personave tё veçantё. [5]
E treta: Nata e Kadrit vazhdon tё jetё, dhe ky ёshtё mendimi unanim i dijetarёve. Ajo qё ёshtё ngritur prej saj ёshtё dija se nё ç’natё do tё ishte. Kёtё harroi dhe i Dёrguari i Allahut kur po dilte para njerёzve. [6]
E katërta: Njё mirёsi pёr muslimanёt nё ngritjen e diturisё mbi pёrcaktimin e natёs sё Kadrit ёshtё dhe tё pёrpjekurit me adhurim pёr arritjen e natёs sё Kadrit nё tё gjitha netёt e dhjetёshes sё fundit.
E pesta: Shpresohet mё sё shumti qё nata e Kadrit tё gjendet nё netёt teke tё 10 netёve tё fundit tё Ramazanit.
E gjashta: Nata e Kadrit nё fillim ishte e fshehur ndaj Profetit (alejhi selam), pasta iu tregua dhe pastaj iu harrua.
E shtata: Kujdesi i madh qё tregonte i Dёrguari i Allahut pёr tё gjetur natёn e Kadrit, kur e kёrkoi atё nё 10 netёt e mesit tё muajit Ramazan, pёrpara se t’i tregohej se gjendej nё 10 netёt e fundit, edhe pse Allahu i kishte falur atij çdo gabim tё sё kaluarёs e tё ardhmes.
E teta: Pёrkujdesja nё kёrkimin e natёs sё Kadrit ёshtё ecje nё shembullin e Profetit (alejhi selam) dhe gjetja e saj mund tё arrihet vetёm duke gjallёruar tё 10 netёt e fundit tё Ramazanit, sidomos netёt teke.
[1] Buhari 1919.
[2] Buhari 1913, Muslimi 1167.
[3] Ikmal el mualim 4/148.
[4] El Istidhkar 3/412.
[5] Ikmal el mualim 4/146.
[6] Sherh Ibn Battal 4/157.